Stop underminere din artikel indlæg!

Webstedet spiller en integrerende rolle i din artikel indsendelse strategi. Hvis det ikke er op til par, vil ikke din artikel indsendelse projekter producere meget i vejen for resultater.

For at støtte jeres indsats i at skrive og indsende artikler, du har brug for en solid arbejdshest, som er en opgave for dit websted. Det er ikke kun for udseendets skyld, men snarere har til formål at tilbyde noget af værdi til din målgruppe og konvertere browsere trofaste læsere, loyale nyhedsbrev abonnenter og engageret købere!

På internettet er ligesom med mursten-n-mørtel virksomheder, udseende kritisk. Brug disse strategier til at ophøje dit websted giver det bogstavelige bremse appel og forbedre din forretning, hvilket svarer til flere artikel Accepter og mere eksponering i din målgruppe!

* Skær Pomp og pragt

Som med så mange elementer af internettet, er brug af en velkomstside med fancy grafik og en Enter-knappen forældet. De fleste mennesker finder dem irriterende og ikke vil endda vove forbi dette punkt til at se resten af webstedet, så slet din velkomstside nu!

* Professionalisme

Hvis dit websted ser Internet amatør time, du sandsynligvis slå udsigter. Kvalitet klienter/kunder vil ikke gøre forretninger med dig, hvis dit billede er uprofessionel. Sørg for, at siderne er pæn og organiseret med indhold, der er let at aflæse. Være konsekvent i formatering fra side til side at forhindre en kastet-sammen look.

* Fokus

Ligesom dine artikler skal webstedet fokus. Ingen virksomhed fylder ethvert behov for hver forbruger, så direkte dit websted til de potentielle klienter/kunder i din målgruppe. Være klar over de produkter/ydelser du tilbyder og engagere perspektiver i dit særlige marked af catering til deres behov udelukkende og bedre end dine konkurrenter.

* Tilstedeværelse

Online virksomheder nødt til at overvinde forhindring for ikke at have ansigt til ansigt kontakt med udsigter. Gør samspil med dig en enkel proces ved at tilbyde en kontakt formular, notering et telefonnummer og herunder en e-mail-adresse på hver side.

* Holde sig til Business

Gør dit websted look afspejler du som virksomhed professionel, eller betyder det blast udsigter med en række svært at læse skrifttyper og overdreven grafik? Begrænse antallet af skrifttyper og farver, der bruges i hele dit websted. Bruge grafik velovervejet undgå langsom-loading designs, der modarbejder udsigter.

* Indhold

De kalder det konge for en grund, så ikke detronisere din indsats af den samme gamle indhold. Give perspektiver og søgemaskiner, plus din faste klienter/kunder, friske indhold, der passer til dit tema og tilbyder værdi til din målgruppe.

* Fremhæve

Være særlig opmærksom på din artikel side. Omfatte genoptryk detaljer med din nødvendige retningslinjer over dine artikler. Bruge indbydende sprog i din retningslinjer tilskynde udgivere til at drage fordel af dit materiale. Gøre det bekvemt for udgivere af liste over artikler alfabetisk efter titel og indeholde en tre-linjers beskrivelse. Link titler til den faktiske artiklen side med tilbud versioner i html, pdf og tekst filer.

* Bejle forlag

Forlagene er meget travle mennesker, så gør det nemt for dem at udgive dine artikler. Tilbyde en separat udgiver kun abonnement underrette dem, når du har en ny artikel tilgængelige.

* Vis dine smil

Potentielle klienter ønsker at vide, hvem du er. Omfatte et foto på din artikelside for udgivere/redaktører til at bruge når de genoptrykke dine artikler. Fremtidsudsigter også sætte pris på at være i stand til rent faktisk at se en person, fordi det gør gør business online meget mere personlig.

* Opfordring til handling

Du spilder tid, indsats og værdifulde rum med websider, der ikke giver klienter/kunder mulighed for at gøre forretninger med dig! Hver side, selv din individuelle artikelsider, bør altid omfatte en opfordring til handling. Spankulere dine ting ved at tilbyde udsigter dit nyhedsbrev og/eller abonnementer til din eksklusive medlemmer-only tilbud. Strømline processen og få flere kunder.

* Udtalelser

Del klient/kundeudsagn med perspektiver i stedet for at holde dem til dig selv. Tilføj mindst én udtalelse pr. side, herunder artikelsider at lade udsigter vide hvor værdifulde andre finde dine produkter/serviceydelser.

* Respekt klienter/kunder

Mere end nogensinde, er folk bekymrede med sikkerheden i deres private oplysninger. Etablere en klart privacy policy og udgive det på dit websted og linke til det fra hver side.

* Garantere det skriftligt

Beslutte dit afkast/tilbagebetalingspolitik, før dit websted går live! Ligegyldigt hvor godt dit produkt eller service er, på et tidspunkt, du vil have en utilfreds kunde. Oprette en konsekvent tilbagebetalingspolitik op foran og opdatere den straks på din hjemmeside, hvis du ændrer det.

* Polsk slutproduktet

Grammatiske fejl som stavefejl, forkert tegnsætning og kapitalisering fejl signal perspektiver at ikke du er opmærksomme på detaljer. Har nogen læse korrektur på hele dit websted herunder dine artikler for at sikre alle tekst er fejl-fri.

Så hvad er din bremse appel? Dit websted er din online kontor og showroom. Gør det du ligne en professionel eller mere som en amatør med en bibeskæftigelse hobby?

Husk, markedsføring med artikler er om at skabe eksponering. Selvom udgivere har brug for artikler kan de accepterer dem ikke, hvis dit websted er dårligt designet, uorganiseret eller fyldt med grammatiske fejl og forældet indhold. Sætte dine bedste mund fremad til potentielle forlag og klienter, der kommer til dig gennem din artikel indlæg. Hvis på trods af dine bedste indsats, dit websted stadig behov arbejde overveje at hyre en professionel. Du vil hurtigt genvinde omkostningerne til leje ekspert med mere salg og øget eksponering!
 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *